Friday, April 27, 2012

dato' onn

assalamualaikum

this post is special to my beloved friend dekat dob

seriously aku rindu hampa gila la

kat sini tak dak orang nak buat gila ngan aku macam aku buat ngan hang tau dak LIANA

pastu tak dak orang nak buat sewel ngan aku macam AMIRA ISAMAIL

then tak dak orang nak bermanja ngan aku macam NADHIRAH REDZUAN

pastu aku rindu KHALEEDA KHALID punya senyum

patu aku nak FARAH HAIDA punya komik!!!

NADIA ABDUL HALIM punya ceramah pun dok main kat telinga aku

NIK NUR NABILApunyamuka pun aku miss jugak~ rindu nak kacau nik dowh



liana aku nak tomyam hang ~
farah hang mai la sini T__________________________T
ida hang pun join la sekali
nadia aku nak hang jugak!!!!

serius hampa xdak mmg aku rasa macam aku bukan aku

cewah ~




























lastly, soakan aku dapat pergi hoki yer ~

daaa


assalamualaikum




mimie

No comments:

kalau suka blog mimi sila like di sini ~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...