Saturday, March 12, 2011

i was kissed by a BEE !


assalamualaikum semua~
dh sebulan x jumpa ngan korang kan
so sorry
jgn mrh aq tau
tapi silalah mama jamie or ummi okey
not me
i'm innocent :D


okey
sekarang aku nak tanya korang ,
korang nak dengar story yang mana satu dulu ?
' aku dengan tebuan '
or
' aku dengan hostel ' ?



aku tau !
mesti korang nak dengar pasal tebuan kan
sebab . . sebab . .
haa . . sebab yang tu tajuk aku


okey
cita dia mcm ni

Once upon a time ,
ada sorang budak ni doik hiking kat bukit yang tidak diketahui namanya ( unknown x ) tetapi berada under Taman Negara Pulau Pinang
then ,
suddenly ,
ad seekor penyengat ni pi langgar lampu isyarat . .
dia x perasan ad budak comel depan dia :P
then
disebabkan dia x sempat brek
Boom !
berlakulah satu kemalangan
then pap !
bunyi penampar aku yang me ' innalillah ' kan penyengat tu



tetapi
walaupun menatang tu dah meninggal ,
dia tetap bagi hadiah kat aku
iaitu penyegnat dia yang tajam lagi marabahaya tu


aku dok rasa pedih + sakit + seksa + kebas + tengang gila dah
tapi disebabkan takut aku tak berani nak sentuh pipi aku
so aku pun terduduk
then apa lagi
air mata pun merambu kluar satu mangkuk


penyengat tu pun satu
sengat kat port salah
ad patut dia sengat pipi aku yang chubby ni ?!
x patut sungguh !
kot ya pun nak sengat sengat la kat tangan ka
kaki ka
ni tak dekat tempat yang aku x ley tengok jugak dia nak sengat
menyedihkan sungguh !


dipanjang kan cerita
badan aku suddenly gatal
habis bengkak macam kena gigit nyamuk
time 2 mmg aku cakap betul la aku gabra nak mati !
sapa x gabra kalau suddenly satu badan rasa seram sejuk pastu gatal


owh
aku lupa masukkan
time aku kena sengat tu oon yang tolong bersihkan luka tu and sapu ubat
bapak trimas ( trimas gila ) kat oon
aku SAAAAAYAAAANNNNGG hang oon
sbgai kwn la :D


okey
berbalik pada story td
then aku jalan dengan pantas
but suddenly
jantung aku punya degupan dia jadi x even dengan nafas aku
= lelah la tu


sambil dok lelah tu pening pulak menyerang
dengan nak pitam lagi
jln pnya jln tba2 jd kelabu pstu biru gelap then hitam
aku pun duduk la dulu
then aku bgun jln 2 3 tapak nak pitam lagi
duduk balik
dekat 3 jam nak pth blik
p sjam lbey ja
sedih btui


yang paling aku kesian kat pak cik tu ( or abang ? )
sebab aku dia kena berenti sat
pastu perbis kredit sebab kol orang yang aku x kenal

tapi
yang sakit hatinya
time dok jalan tu dia dok perli aku

" rehat sejam tapi jln x sampai sejam pun penat dah .
orang rehat sejam jalan pun sejam la kan cikgu kan "
kata pakcik tu kat miss yip

aku dlm hati pulak
' aii dia ni dok perli aku nampak '

sakit ati !
apa - apa pun trimas la kat pak cik tu
kalau dia x sbr dh lama aku kena tinggal sorang



so
pengajaran hari ini
masuk hutan jangan pakai minyak wangi
nanti tebuan ingat hang tu bunga
second
jangan melanggar lampu merah
nenti innalillah cam tebuan td tu
third
lepas ni klau aku masuk utan aku akan cri pakaian yang mcm org kat bulan tu pakai
full tutup
baru selamat !



okey

sampai di sini saja ~


bye ~

assalamualaikum


-mimie-


p/s : psl ostel tu lain ary la aq cita okey
2 pun kalau aku rajin :D




No comments:

kalau suka blog mimi sila like di sini ~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...