Saturday, March 19, 2011

men and woman - it's complicated

lelaki . perempuan . manusia . makhluk yang paling complicated di dunia .
punya perasaan yang berbagai . cinta . suka . benci . sedih . gembira . takut . cemburu . marah . sakit . 


" awak sabarlah . banyakkan istighfar . "


" saya sayang awak "


2 perkatan tu saja yang dia gunakan untuk buat gua attach kat dia . walaupun dia sayang gua dia tak bercouple ngan gua . and dia sendiri tahu gua sayang dekat dia . tapi . kami cuma berkawan . dia merupakan lelaki yang gua sayang sangat . entah kenapa . mungkin kerana sifatnya . saat gua sedih . dia dengar gua menangis . dia bagi nasihat dekat gua kalau gua ada problem . dia puji gua ( ni memang buat gua kembang ) sedangkan gua tak layak dapat pujian tu . dia buat gua ketawa bila gua sakit hati . macam - macam la dia buat .


sekarang .
dia pula yang ada problems . tapi gua tak pandai nak bagi nasihat so gua cuma boleh dengar cerita dia ja . and say " sabarlah awak . "

only that yang gua mampu .
4 ringgit kredit gua melayang sebab dengar berita dia .


cerita about her ex . okay . gua mengaku sakit hati dengar dia story pasal ex dia . tapi gua dengar juga sebab nak balas jasa dia . and . gua benci ex dia . 


he told me 


yang ex dia nak bertunang in this week . but last night . his ex call and mintak couple ngan dia . owh what the shit men ! seriously . gua tak pernah jumpa a girl yang x betul like his ex . and she is his first love . so sweet right . to be able to stay loving someone bertahun - tahun . 


perempuan tu even ajak dia pi majlis pertunangan diorang tu . wah . kalau gua jadi kawan gua tu dah lama gua kata kat perempuan tu p mati la ! but she's his first love after all . there's no way he says something like that to her . yeah . no way . 


dia bagitau gua yang dari semalam smpai sekarang dia tak boleh nak buat apa . asyik teringat kat apa yang perempuan tu kata . kerja tak boley buat apa tak boley buat . dah tu dalam sedar tak sedar dia boleh jerit kat gua pulak . what the hell . lu marah dia pi la marah dia ni tak dok lepaih kat gua pulak . banyak hensem muka lu . okay . gua tak cakap macam tu kat dia . dalam hati ja . considering feeling orang yang heartbreak cam dia .


okay .
gua nak tanya kalau benda ni jadi kat korang korang buat apa ? just accept permintaan that bitch or sound her . kalau gua memang gua plan nak beli bom nuclear dari US than bom dia . biar padan muka hang . inilah akibatnya kalau kebencian mengusai diri . satu dunia kalau boleh nak bom bagi hancur buang .


now . gua tanak cakap pasal dia .

kita tukar topic . two topics in one post . first time gua buat camni .


the second one . i hate him . but he is my friend . name A

this A love girls . well natural la bagi lelaki suka perempuan kan . but dia memang buaya darat paling tak guna pernah aku kenal . anggap perempuan macam baju . tanak pakai buang . beli baru . bila boring dengan yang baru ambik yang lama balik . i hate him . dia kalau sakit hati mai maki gua . dia ingat gua ni tempat lepas geram ka hapa ? geram sangat pi la maki perempuan yang hang dok ligan tu ! 


dia siap bley buat the same thing dekat kawan gua . gua ingat gua sorang ja sebab gua pun 2 x 5 ngan dia . dia even says i love you miss you segala kat kawan gua tu . suddenly make her like that . gua taktau nak kata apa . gua sound nanti dia kata dosa aku dosa aku la yang hang dok sebok apasal . sakit ati dengar dia cakap cam tu . nak concern sal dia pun tak boley ka . so last . lantak pi kat ang .


okey la .


sampai sini ja .


bubye .


see you .


assalamualaikum .




- mimie -



No comments:

kalau suka blog mimi sila like di sini ~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...