Friday, July 29, 2011

assalamualaikum
salam sejahtera
salam satu malaysia .
erk. . skemanya -.-'

yo !
hi semua !
pe khabar bro !
ha ni bru ok . heh .

pada malam yang pekat likat lagi macam kopi cap kapal api ini aku . . ehem ehem . . mimi , ingin memberikan sebuah ucapan . . eh silap . karangan . ngeh ngeh . skema terlebih la malam ni . besa la . budak mood exam .

sebenarnya aku tak nak bukak cita sal exam kat sini . tapi secara tak langsung aku akan cerita pasal exam jugak . korang paham ka ?

apa-apa la .
okay , jom kita bukak kedai kopi kat sini .

pada satu malam yang permai , ada sorang budak perempuan dok jadi stalker . hehe . akula tu . :D . korang jangan salah paham ek . aku bukannya menstalker tapi mengusya ja . usya fb pakwe aku sendiri . tak salah kan ? 

ya , mengusya fb pakwe aku yang aku dah tak contact dekat sebulan . but still boleh panggil pakwe kan sebab no kata putus . hehe . kalau korang couple tak contact sebulan dua tu kira benda besa ka ?

mesti tak kan ? well kami ni couple pesyen baru . sama ada dia tak memahami hati aku or dia yang slow mo tak boleh nak tangkap apa yang aku nak dia buat or aku yang macam tu . last-last dua-dua ambik jalan selamat tak contact satu sama lain . kebiasaannya pulak bukan dia yang contact aku dulu tapi aku yang kena contact dia dulu . sedih kan ? ada ka pakwe macam tu ? 

kadang-kadang aku rasa macam dia cuma man-main dengan aku . tak serius pun . dia tak pernah bagitau aku pun yang dia study kat form six sekarang ni . and tu yang paling buat aku sedih . okey aku tau umur dia tapi at least bagitau la yang dia sambung form 6 ka apa ka ni tak dok diam ja . nak suruh aku jadi penyiasat persendirian macam kogoro mouri baru dia nak bagitau kut. 



hurm . sekarang ni otak aku pun dah selalu bercelaru sebab dok berlungguk-lungguk dalam kepala otak aku ni dengan muka dia , cover buku teks sejarah , geo , agam , pastu cover buku latihan sampai aku yang tak suka math pun boleh tersuka kat math sebab selalu sangnat do buat latihan manakala kasihan pulak bagi sejarah sebab aku tak dan nak sentuh dia lagi pun sebab math asyik kacau lain . hehe . korang paham lain ek?

okay la .
dah la tu .
papai 
aku nak pi lena daaa

assalamualaikum

-mimie-

No comments:

kalau suka blog mimi sila like di sini ~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...