Saturday, October 1, 2011

PMR

assalamualaikum 

anda semua apa khabaq ?

ada sihat ka ?


hehe lama sungguh aku tak menulis kat sini . sibuk study la kan ( study la sgt ) .

btw ,

kepada pembaca-pembaca blog aku . tak kesahla korang follow ke tak . 

aku yang merupakan hamba allah yang hina lagi tak berdaya tanpa pertolongan-Nya ingin menyusun smua jari yang aku ada except jari kaki aku , ingin memohon berlemon-lemon kemaafan andai korang ada terguris , tercalar , terpeceh , teretak hati , perasaan , feeling atau apa-apa saja bla bca blog aku . kalau terasa hati pun sori la okay .


lastly ,

doakan aku okay ~


-ya Allah , benarkanlah aku untuk mencintaiMu , benarkanlah aku untuk mencintai orang yang mencintaiMu dan benarkanlah aku untuk mencintai perkara yan Kau cintai . pinjamkanlah aku kekuatan untuk melawan nafsuku serta syaitan yang sentiasa berusaha untuk menyesatkan aku . sesungguhnya aku bukan sesiapa tanpa bantuan Mu . roh yang aku ada merupakan pinjaman dariMu . jasad serta segala yang kumiliki sekarang merupakan pinjaman dariMu . semua yan ku ada bakal kembali padaMu . oleh itu , bantulah aku Ya Allah , untuk menjaga pinjamanMu ini , agar ia tidak rosak dan tercemar Ya Allah . berikanlah aku secebis kejayaan di dunia ini . permudahkanlah segala urusanku di dunia dan diakhirat nanti Ya Allah -


kita merupakan hamba dan Allah suka hambaNya meminta dariNya . jadi gunakanlah ia sebaiknya . banyakkan meminta dariNya . 

semoga hidup kita diberkati dan dirahmati . 

assalamualaikum .

bye bye


-mimie-

No comments:

kalau suka blog mimi sila like di sini ~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...