Monday, December 19, 2011

selamat tinggal



dia berjalan sayu. detik-detik sebegini membuat hatinya meronta. sebahagian berkata mahu kekal berada dekat dengan si dia. sebahagian lagi meronta mahu ke sana pula. walaupun begitu niat hati yang lagi satu terpaksa di padam. ini semua demi keluarga juga. harapannya cuma satu. iaitu mahu berjaya. walau dia tidak tahu apa yang bakal terjadi tika dia pergi, dia cuma boleh redha akan semua ini. semoga dia dapat bertemu si dia lagi. sungguh dia mahu melihat si dia gembira. semoga jodoh antara aku dan dia akan berkekalan hingga aku berjaya. aku mahu lihat dia tersenyum bangga. bangga akan anak yang berjaya. semoga kau kabulkan permintaan ku ini. ibu, doakanlah anakmu yang akan melangkah ke rantau orang ini.


dia berpaling. memberi lambaian yang terakhir sebelum melangkah ke lapangan terbang yang luas.



p/s: aku terkena penyakit keexaman. doakan aku dapat straight's A ya




nak ipad? klik sini. tawaran hebat !


jeles tengok blog orang lain yang chumel dan smart? klik sini untuk transform blog korang jadi yang terhebat!



nota kaki : aku dapat sakit perut dok pikir pasal result =='' . korang doa doakan aku tak pengsan bila dapat result tu ya :D

No comments:

kalau suka blog mimi sila like di sini ~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...