Sunday, February 13, 2011

is that love ?

assalamualaikum
hai
yo
apa khabar smua ?
ada baik ka ?
suda lama tarak jumpa ya


okey arini aku plan xmau update sbb no idea
blank gla la
tp aku tak tau knpa hti aku rsa x tenteram selagi aku x menambah post kat sini


btw ,
today i'm feeling something weird
maybe it's nothing
but
seriously i don't know what to say

sometimes ,
ckp dgn dia ja pun dah cukup
bla dy x reply cht aku sediy
bla dia xdk kdt lg la aku sedih
someone prnah kta


" Kerana cinta mereka setia,Bertemu di dunia. Kerana cinta kenal pencipta,kerna cinta kenal Rasulnya. Ya,memang betul.Cinta sememangnya satu perkataan yg diluah kepda seseorg dn mka lhir lah prsaan cinta pda dri kita "


is it true ?
adakah cinta cuma satu perkataan ?
adakah cinta hanya perasaan
mna tau kalau cinta tu cuma suka ?
dan apa beza cinta dan suka ?
bukan sama ja ka ?

susah jadi remaja ni
banyak benda nak tau
nak kena belajar
erm , sebab tu la kot mak aku hantar pergi sekolah


cinta ,
banyak benda pasal perkataan ni
kalau translate ke english dia akan jadi love
and love ni plak ada dua maksud
cinta
sayang


so mna stu yang betul ?
adakah cinta itu suka ?
atau cinta itu sayang ?
ataupun cinta itu suka dan sayang ?


wah2 banyak tanda soal sungguh
sampai otak aku pun naik skit tengok tanda soala berederet


okey aku pernah couple
well bdak kecik kan
besa la tu

tapi bagi aku semua couple aku tu aku tak suka
aku juz sayang diorang as friends
tapi dah diorang mntak couple so aku pun gatai la p terima
then bla ptus dh lost cntact

bagi aku la kan
walau suka sama suka pun baik stay as friends jer
sbb kalau couple nnti putus lost cntact . .
so tarak guna la couple ni
baik be friends sampai atau masa kahwin jugak
( kalau betul - betul suka la )


conclusion bagi aku : aku lagi suka berkawan dari bercouple
sbb couple aku ilang kawan
sebab couple aku tambah dosa marah kwan aku TT.TT
so aku harap aku takkan couple dah
walaupun aku ni sebagai remaja nak jugak rasa disayangi oleh orang lain selain family
tapi aku tetap akan cuba pertahankan diri
pling kurang pun smpai abis PMR

exam penting tu !



okey la tangan aku nak putus dah ni asyik dok menaip ja


papai

harap kita bley jumpa lagi

mintak maaf kalau korang terasa ya


assalamualaikum



-mimie-







No comments:

kalau suka blog mimi sila like di sini ~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...