Thursday, February 3, 2011

shoping = girls + miss him much !



assalamualaikum
kita bertemu lagi hari ni ~
as usual
aq akan
tanya

korang smua sht ??

hope smua sht yew ~
aq pun shat2 jew
cuma mengalami sedikt komplikasi sakit urat satu badan

sebabnya :
pusing the store ngn parkson
serius ltih gla !!


di sini aku ingin menyatakan satu ketidak fahaman aku terhadap kaum wanita
walaupun aku ni gadis yang sama group je la dengan kaum wanita - wanita ni tapi aku still tak faham tentang satu benda ni




macam mana orang perempuan boleh tahan jalan-jalan kat dalam shoping complex selama berjam-jam lamanya ?


even aku nak cari baju pun tak larat nak jalan lama-lama
kalau cari buku yang tu mema
ng lama . .
game ka , cd anime ka , movie ka ,
yang tu aku memang berejam

tapi
kalau bab pakaian ni aku main bedal ja
mana aku rasa kena ngn taste aku , tutup aurat , tak mahal sangat ,
aku beli ja
asal ada sudah ~

kalau bab purse ka tali pinggang ka
yang tu pun sama
tapi aku x pkai purse aku pkai wallet
senang
lipat 2 ja :D

kalau tudung . .
mana mak aku pakai yang tu aku pakai
kadang-kadang caplas tudung arini adik aku sekali
well

sharing is caring

so ada sesiapa boleh merungkai persoalan yang sudah lama berselirat kat otak aku ni tak ?
I only need one answer ~



btw ,
tadi time dlm kereta aku dan lagi berangan

kadang-kadang aku selalu fikir kenapa la abang aku pi dulu
dia x sempat pun nak tengok dunia Allah yang indah tapi penuh dengan pancaroba ni
memang Allah SWT sayangkan dia betui sampai tak sanggup bagi dia terseksa hadapi dugaan kat dunia ni


selalu
aku fikir
kan bagus kalau dia still ada lagi
mesti kami rapat
dah beza pun setaun ja
mesti seronokkan kalau abang aku ada sekarang


boleh ajak buat teman pi jalan-jalan sekali


tapi biarlah dia pergi


maybe memang dah tertulis kat sana yang dia takkan sempat jumpa aku
maybe ni jugak dugaan untuk aku
kadang-kadang aku sampai nangis pikir pasal dia
walaupun aku tak pernah jumpa dia
nama dia pun aku tak tau sebab mak ngan ayah aku jarang sembang pasal dia
tapi walauapapun aku tetap akan berdoa
semoga dia bahagia di sisi pencipta-Nya



" Allah tidak akan memberi ujian kepada hambanya melainkan untuk meningkatkan imannya atau menaikkan darjat mereka disisi-Nya "


okey la
sampai sini saja
aku dah nak menangis dah ni




papai


assalamualaikum



-mimie-


No comments:

kalau suka blog mimi sila like di sini ~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...