Saturday, March 26, 2011

kissed again with the ball of softball

assalamualaikum ~
apa khabarkah kamu semua ?
gua alhamdulillah sihat aja :D


yeah
as the title . gua di cium lagi ( rasa nak termuntah plak dengaq kena cium ni ) . but bukan dengan lebah atau benda hidup tapi dengan bola softball . 


inilah dia bola yang telah menyebabkan mulut gua biru sebelah . beza warna . bola yang kissed gua tu warna kuning bukan suci macam ni .


okey 
story dia camni 


pada ketika itu gua dok training dengan hanis . then kak fatin nak bagi tunjuk ajar pitch bola kat hanis so gua segabai catcher ni kena la tangkap bola yang kak fatin pitch tu . then gua tak tau macam mana bola tu muncul dari bawah glove gua and buk kena mulut gua . pedih . kebas . then ada rasa darah . gua bertukar jadi vampire and mengamuk kat situ . hahaha . kidding . kalau gua buat camtu dah lama gua jadi bahan buruan . huahuahua ! 

okey akibat dari kena bola tu mulut gua jadi bengkak . seksi woo . cam mulut angelina jolie pun ada gak . perasan . hahaha . 




the pittcher


yang duduk tu catcher . yang dok tonggek tu plak batter . 


okey sampai sini jew .

babai ~

kalau korang nak tau banyak lagi sal softball pi kat sini

assalamualaikum .


-mimie-



No comments:

kalau suka blog mimi sila like di sini ~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...