Sunday, May 29, 2011

boy or friend ?

ASSALAMUALAIKUM.

salam sejahtera
hello
danke shun
anneyonghaseyo
ohaiyo

to all readers and fellow friends . dah berkurun aku tak update blog ni so don't be mad klau aku meraban meroyan merepek kat sini okay.

first of all, gua nak bagitau exam aku dapat 5 B ma . . B bukan A ! lagi dua subject aku tak tau. mintak sangat dapat A untuk dua tu kalau tak memang aku pecah rekod dapat straight B's dalam buku rekod pelajar aku. okay aku tau staight B's tu beter dari straight E's tapi aku tetap nak at least satu A wujud dalam rekod aku untuk PPT nih ! huhuhu T,T .

okay . stop the melodramatic drama . change subject .


back to the main title . kalau korang korang pilih sapa ? korang pentingkan korang punya boy ka korang punya friends ?


one situation.

pagi

kawan : wei esok jom pi sunway jom .
A : okay ja.
kawan : set r . kau jangan tak mai pulak nanti .
A : okay okay .

petang

boy : ayang jom keluar esok . kita pi pasific . boleh ?
A : esok ? erm . . erm . . 


okay kalau korang jadi A korang pilih sape ? janji korang dengan kawan korang tu atau dengan boy korang ? kalau aku aku pilih kawan sebab aku dah janji . yeah . tak elok mungkir janji kan ? after all boy 2 boleh cari tapi kawan sejati sukar diganti . right ? 

plus . dalam islam sendiri pun tak menggalakan perbuatan mungkir janji . and some other religion pun tak menggalakan mungkir janji . rasanya tak ada satu agama yang menggalakan kita mungkir janji bukan ? kalau yang tak beragama pun ada akal . boleh fikir mana elok mana buruk . 

so korang semua diluar sana gunakanlah otak korang tu yang takkan meletup walaupun korang berfikir melebihi tahap albert einstien kecuali korang letak bom kat tepi kepala korang then letupkan . yang tu memang berkecai la kepala korang yang smart lagi lawa tu . hehe . so anda anda anda anda gunakanlah akal fikiran anda dengan baik . 

okay 


p/s : nak menyelit sikit .

infinite ada lagu baru >_<
same goes with beast !!

nak tau ?

pi search kat wikipidia . hehe .

assalamulaikum .

papai

all right reserved by syamimi ishak . dilarang mencuri mengambil mencungkil menarik melipat menyelit apa2 maklumat dari post ini. 

sekian .

 trimas.


No comments:

kalau suka blog mimi sila like di sini ~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...