Sunday, May 29, 2011

di saat aku mencintaimu

ana melihat telefon bimbitnya . hatinya berkira-kira sama ada hendak mengatakannya ataupun tidak . ahh . bagitau je la kat dia straight to the point . aku dok bagi hint bukannya dia faham . laju jari ana menari di atas keypad handphone sony ericson k900i nya.

awk . jom couple . 

dengan penuh tekad ana menghantar . lantakla kalau dia nak kata aku ni perigi cari timba ka apa ka yang pasti aku sayang dia . 

beberapa minit berlalu. haish dia benci aku ka ? kalau tak mau cakap la tak mau . serentak telefonnya berbunyi menandakan ada mesej diterima.

sori awk tp sy xley trima awk . sy cma anggp awk sbgai kwn je . x lbey .


prangg! 

owh okay. 

awk x mrh ka ?

for what ?

sebab sy tolak cnta awk ?

buat apa sy nak mrh ? 2 pilihan awk kan .

owh . then kita boleh kwn lg ?

boleh la . kenapa tak boleh pulak ?

mana tau awk dh benci sy ke . .

sy xkan benci awk la :)

yeah . okey . sakit hati gila . rasa cam nak bunuh ja dia . tapi . . ish kenapa la aku tak boleh nak benci kat dia ni ?

2 yg buat sy syg kt awk 2.

erk ? what the hell ? baru tadi je dia kena reject than orang yang reject dia kata dia sayang aku ? complicated betul la dia ni .

owh . 

hurm . ana merenung skrin telefonnya . dia tak balas . biar la kat dia ! ana menjeling skrin telefonnya kembali . ish ! apakes dengan aku ni ?

3 bulan kemudian .

eh ada mesej la . laju ana memeriksa mesej tersebut. dah agak dah . mesti dia la . dia . orang yang reject aku dulu . haha . ana tersenyum pahit .

assalamualaikum awk . awk tgh wtpe ?

xwt pe pun .

owh ad kt rumh la ?

a'a . kt rumh knduri .

sape khwn ?

kwn mk ngn ayh .

hah ? xphm la

kwan mk ngn ayh sy yg khwn .

owh igtkn awk .

sy khwn ? sy muda lagi la .

tapi kalau dh jodh x boleh nk elak .

ye la tapi masalahnya sy ni blajr pun xhbs lg .

owh . ad sebahagian dri 2 gtl nk khwn .

sape ? awk ke ?

bkn la . awk la .

bla pulk sy gtl nk khwn nih? dy 2 yg gtl nk khwn kta kt org pulak.

org mna boleh khwn .

knpa ?

sbb xdk org nk kt kta .

snap ! 'tak da orang nak kat kau ?! habis aku ni apa ?' jerit hati ana

awk tu x suka kt sapa2 ka ?

x . sebab org xsuka kt kta pun .

awk ni kan. kalau awk x syg kt org mcm mana org nk syg kt awk ? sama jgk kalau awk nk dihormati awk kena menghormati dlu . kan ? so startla syg someone dr hri ni . mna tau dia syg awk blik .

awk . sy menyesal tolak cnta awk dlu . rsa bersalah sgt. awk tau lagu disaat ku mencintaimu ?

a'a tau .

sy dok dgr lgu tu la skrg . 

owh . dia menyesal rupanya . haha padan muka . ana merenung mesej tersebut . lama . perlahan-lahan dia memasukkan handset nya ke dalam poket seluar. ' biar la dia rasa apa yang aku rasa dulu . ' detik hati ana . nampak kejam kan ? walapun begitu , jauh di sudut hati ana , dia tahu bahawa cintanya buat lelaki itu tetap utuh tanpa bergoyang walau sedikit pun . ana memanggungkan kepalanya . melihat awan yang indah dicipta-Nya . hidup perlu diteruskan . what past is past . fizul . nama yang takkan luput dari ingatannya .

sent item - last message-

kalau betul awk sygkan sy sy bg awk peluang untuk cuba dapatkan cinta sy blik .


No comments:

kalau suka blog mimi sila like di sini ~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...