Friday, October 28, 2011

"Saya mahu Nelly The Strange Review Blog Saya !"

assalamualaikum semua ~


hari ni aku tegerak nak view blog update <3


then i found this



aku pun tekan la


english proverbs says strike while the iron is hot


grab the chance quickly


i'm testing my luck here


hope aku cukup betuah la untuk di listkan kan .
kalau tak cukup bertuah lagi aku kena pi buat feng shui la 





ni cara - cara nak join :


  • Buat satu entri yang bertajuk "Saya mahu Nelly The Strange Review Blog Saya !"
  • Follow bagi yang belum follow . link 
  • Buat pengetahuan semua , siapa yang bertuah , akan dimasukkan ke dalam bloglist Nelly The Strange .
  • Tinggalkan link di ruangan komen .
  • Tarikh tutup : Sehingga sehari sebelum Tahun Baru !
  • Tag dekat 3 orang !
  • Tugasan : Tulis kenapa korang rasa LAYAK untuk terpilih diriview oleh Nelly The Strange ! 




okey 



now the reason sebab apa miss nelly kena review blog aku


  • first : blog aku banyak information
  • banyak story yang macam-macam jenis kat sini : dari manis macam gula-gula sampai la yang masam macam lemon
  • sebab aku peramah ! ( memang dasar masuk lif tekan sendiri sungguh )
  • sebab blog aku lawa 
  • sebab aku suka update ~





okay 



tu ja sebab dia




harap aku akan di review ~




even though blog aku kurang famous kan .


still 



i hold my hopes high




high




high




harap tak jatuh la




karang rosak tak boleh nak pebaik dah








tag tag :


No comments:

kalau suka blog mimi sila like di sini ~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...