Friday, November 4, 2011

pelanduk beribu serupa

assalamualaikum semua ~


setelah seminggu aku tak update blog


sebab dipisahkan oleh kehadiran asrama tersayang ku di dato' onn



hari ni aku kembali 



menyemak kat sini !




okay


first thing yang aku buat bila balik adalah makan . then bukak fb . time bukak fb aku dok view prifile aku sendiri sambil dok pikir comel sungguh tuan punya FB nih . hehe . then ternampak list adik beradik aku . teringat kat adik aku yang aku block atas sebab tertentu . out of the blue tertimbul idea nak pi view fb dia . search la kan .



search punya search tarak jumpa pulak . lain yang aku cari lain yang aku keluar . aku taip nama betul dia dah tapi tak sangka ramai sungguh manusia kat dunia ni nama adlina ishak . aku pun ham pa . huh . keluhan panjang berbatu dilepaskan .


then aku try cari my second adik pulak .


search search pi jumpa adik lain . tapi yang ni bukan pangkat adik la . mamat tu baya aku da

nama sebijik dengan nama adik aku .

pastu aku tengok berderet nama sama dengan dia . 


dah la nama ayah pun sama 


then keluar idea pi search nama aku pulak .


keluar list .


tapi bukan muka aku yang keluar first 


muka sapa tah yang memiliki nama syamimi ishak dan tinggal di arau 


hari ni baru aku tau yang nama aku dalam ic ni di share oleh segelintir manusia kat malaysia ni . 
haish .
tak seronok lah da nama sama dengan orang ni .
aku nak bangga pun tak leh sebab nama sebijik dengan aku de
dah la kalau orang search aku kat fb jumpa orang lain .


karang aku letak number ic terus kan senang .
bagi kat orang suruh search konferm jumpa 
tapi kalau ada suddenly ada orang lain guna number ic ku sayang tu padah pulak kan .



nak letak nama samaran pulak .


herm . . 


sungguh tak enak pulak nak baca 

nama poarents aku bagi sikit punya dalam maksud dia nak pi buh nama aqu budax penang pulak .

no no no 

nehi .

neva .

langsung tak sedap de 


tak pe lah 

bersyukur je lah aku ada nama yang bermaksud cahaya keharumanku


aku harum woo


tak caya mai hidu sini . hehe .


tapi kalau korang pengsan aku tak tanggung le .
pandai-pandai korang pi hospital kerajaan okey .



post ini adalah post merepek 




aku memang tak tau nak tulis pasal apa so aku just main taip ja .



asal ada perkataan yang korang boleh baca sudah la kan .



apa-apa pun kalau korang boleh belajar something dari post ni memang bagus .



apa yang kita buat tak pernah no meaning .



mesti ada yang tersurat dan tersirat dalam tindakan kita tu kan .


so 



renung-renungkan dan selamat beramal .



bye 



assalamualaikum 







-mimie-


No comments:

kalau suka blog mimi sila like di sini ~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...